Yritysilmeesi tulee muistettavaksi grafiikan voimalla - tai herkkyydellä.
Yrityksen tärkein omaisuus
Tunnettu logo tekee mestarin
Jos valmistat autoja, sen hintalappuun vaikuttaa merkin tunnettuus ja mielikuva. Osa ostajista haluaa vain tunnetun merkin.
Jos merkki on Lada, hintalapussa on nelinumeroinen luku. Jos myyt Ferraria, asiakkaasi maksaa siitä 392 117 euroa.
Kohderyhmä
Moni haluaisi myydä kaikille. Hyvä perusajatus, mutta on helpompaa kertoa nuorelle miehelle Ferrarin eduista, kuin iäkkäämmälle rouvalle.
Tämän vuoksi on tärkeä ymmärtää, että eniten naiset ostavat valkoisia autoja ja miehet harmaita.
Kun kerromme tuotteesta tai palvelusta eri ihmisille, on myös viesti erilainen. Insinööri avostaa musiikkisoittimen teknisiä tietoja , rokkari soundia.
Suunnittelu
Hyvin markkinointisuunniteltu on puoliksi tehty. Että et käyttäisi mainosbudjettia kertomalla punaisesta Ferrarista väärälle kohderyhmälle, suunnittelu ja tieto ratkaisevat.
Kun haluat selvittää, miten saa rakennettua brändin tehokkaasti ja edullisesti – me autamme mieluusti.