copywriterpalvelu

Asiakkaasi ostaa, koska lukee tekstit kuten haluat

Ajattele mikä voima tekstillä on. Voit myydä enemmän, koska tiedät miten asiakkaasi toimii. Kirjoitat viestin ja hän ilmoittaa, että kyllä kiitos, ostan tämän!

Ensin tarvitaan hyvin tehdyt sivut

Tutkimukset osoittavat, että 85 % ihmisistä aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen käyttämällä Google-hakua. Jos yrityksesi ei löydy sieltä, jää sivuillesi tai verkkokauppaan tutustuminen tekemättä. Jos sivut on tehty oikein, asiakas tulee lukemaan viestisi.

Copywriter on koulutettu tekstin tekemiseen

Usein riittää aivan tavallinen teksti, jota tuottaa suurin osa suomalaisista. Mutta jos ei kauppa käy, tai muusta syystä tarvitaan tehoa tekstiin, niin ammattilainen auttaa. Se, miten asia esitetään, ratkaisee. Kumpi myy paremmin? Joka kolmas arpa voittaa! Vaiko kyltti, jossa lukee; Osta arpa, vain 67 % arpalipukkeista on tyhjiä! Samat prosentit, mutta joka kolmas vaikuttaa lupaavammalta.

Kognitiivisen vinouman voima

Ihmiselle on ominaista lukea viestejä tiettyjen kaavojen mukaan. Markkinointi hyödyntää tätä tietoa. Käytetään esimerkiksi kehystämistä (framing), jolla sama asia saadaan esitettyä paremmassa valossa, vrt tuo arpajaisvoitto. Tai vaikka auktoriteettiharhaa. Jos kerran Teemu Selänne juo Valion maitoa, niin ostetaan meidän kiekkojunnullekin. Näitä ns. nopeita valintoja testataan mm. aivokuvantamisella. Enemmän informaatiota luemme silloin, kun tuote on kallis tai vaikeasti hahmotettavissa.