Voit vaikuttaa asiakkaasi valintoihin. Ja tehdä sen jo verkkosivuilla. Kun kerrot tuotteen ja palvelun edun selkeästi, se toimii.
Kumpi myy paremmin? Joka kolmas arpa voittaa! Vaiko kyltti, jossa lukee; Osta arpa, vain 67 % arpalipukkeista on tyhjiä! Samat prosentit, mutta teksti ratkaisee.
Miten tekstillä myydään?
KOHDERYHMÄ
Kartoitetaan suurin ostajaryhmä tai parhaan katteen maksava asiakasryhmä.
TEKSTIN TYYLI
Äänentoiston ostajalle voi olla parempi kuvailla sinfoniaa, kuin laitteiston wattitehoja.
TESTAUS
Tehdään testejä pääkohderyhmillä ja katsotaan mikä tekstiversio toimii parhaiten.
ANALYSOINTI
Analysoidaan kävijädataa ja ostotapahtumaan johtaneet parhaat sisällöt.
Oikeilla sanoilla asiakas löytää sinut
85 % aloittaa tuotteen etsimisen Googlen hakupalvelulla