graafinen-suunnittelu-tampere

Kumpi on varmempi valinta, MustaCola vai Coca Cola?

Pieni iso palanen, logo. Kuvaa, tekstiä ja kuvaavaa tekstiä. Hyvä logo on portti koko yrityksen maailmaan. Se on parhaimmillaan pelkistetty ja mieleenpainuva. Se antaa asiakkaalle mielikuvan, joka on koko liikeideasi tukena. Graafinen yleisilme toistuu kaikessa, nettisivuissa, autoteippauksissa, työasuissa ja kaikessa missä markkinointinne kohtaa potentiaalisen asiakkaan.

GRAAFINEN SUUNNITTELU JA LIIKEMERKIN VOIMA

Kauppojen hyllyillä on useampia cola-juomia, jos olet ostamassa lastenkutsuille colajuomaa, niin kumman valitset, MustaColan vai Coca Colan, molemmat ovat samanhintaisia. Tutkimuksen mukaan suurin osa valitsee tunnetun merkin. Minä saattaisin kokeilla MustaColaa, mutta lastenkutsuille ostaisin lapsille tutun Cokiksen. Logo viestii yrityskuvasta, ja yrityskuva auttaa tekemään kannattavaa kauppaa.

MITÄ TAPAHTUU JOS BRÄNDI ROMUTETAAN?

Coca Colan kohdalla se tarkoittaisi, että heitettäisiin hukkaan kaikki se valtava työ, että John Pembertonin keksimää juomaa myydään 30 miljardilla dollarilla vuosittain! MustaColan brändiarvo on 10 euroa, Coca Colan noin 73 miljardia dollaria.

MITÄ TAPAHTUU JOS BRÄNDI RAKENNETAAN?

Saat yrityksellesi hyvän logon, graafisen ilmeen ja oikean imagon. Se tarkoittaa, että myyt enemmän ja paremmalla katteella. Ja jos jatkossa kaikki markkinoinnin kilpailukeinot hyödynnetään oikein, vain seitsemäs taivas on rajana. Saat koko tiimimme käyttöösi, auttamaan sinua menestymään entistä paremmin!

Ja kun se kysyminen ei maksa mitään, niin laita vaikka ihan lyhyt vapaamuotoinen viesti
kumppani@digipower.fi
050 518 6000
Kysy lisää -lomake