Hakukoneoptimointi tuo nettisivuille asiakkaita

Sivuille kannattaa lisätä SEO, eli hakukoneoptimointi, sillä kilpailu netissä on kovaa. Ajatellaanpa että olet ostamassa kauneushoitolapalvelua. Jos kirjoitat vaikka google-hakuun sanan kauneushoitola, saat tulokseksi valtavan määrän kosmetologipalveluja. Jos haluat löytää hyvän kosmetologin, voit tarkentaa; hyvä kosmetologi. Edelleen valtavasti tuloksia. Mutta jos kirjoitat; hyvä kosmetologi tampere, listaa google paikkakunnalla hyvänä pidetyt kosmetologit kärkeen.

Mitkä ovat hakusanoja joilla myyt eniten?

Sellaiset jotka eivät ole liian yleisiä. Jos myyt autotarvikkeita, niin emme saa sivujasi pienellä budjetilla kärkeen sanalla; autotarvike. Mutta jos haluat suksiboksia etsivän asiakkaan kauppaasi, voisimme käyttää optimoinnissa sanoja: Thule tampere.

Tee testihaku googlella

Jos optimointimme toimii, kuten kerromme, niin kokeile google.fi kirjoittamalla hakuun: verkkokauppa avaimet käteen

Tuloksena pitäisi googlen ensimmäisellä sivulla olla DigiPower, vai kuinka kävi?

Paljonko SEO maksaa?

Riippuu sanojen kilpailutilanteesta ja siitä, kuinka taitavasti sivut on tehty. Meidän tekemässämme sisältötekstissä tulee peruslöydettävyys kaupan päälle. On olemassa myös maksullisia hakusanapalveluja mm. Facebookissa ja Google Ads -mainonnassa. Tämä on hinnoittelultaan niin laaja alue, että ei kannata maksaa turhasta, vaan kysyä lisää, vaikka lyhyesti sähköpostilla kumppani@digipower.fi tai lomakkeella.