Miten digimarkkinointia tehdään?
Samoin kuten jarruremonttia
Ensin irrotan renkaan, sitten väännän ensimmäisen ruuvin irti, siis poikki. Viiden tunnin hikoilun jälkeen soitan ammattikorjaajalle. Aikaa, hermoja ja lähimmäisiä säästääksesi, ota meihin yhteyttä heti ensimmäiseksi. Meillä on koulutus internet-viestinnän jokaiseen osa-alueeseen. Siihen kuinka tämä internet toimii, kuinka tehdään tekstiä, jota näemmä sinäkin jaksat lukea.
Vaikuttaako digimarkkinointi?
Jos ajatellaan miten mainonta vaikuttaa, niin Coca-Cola on hyvä esimerkki. Katso lyhyt kuvaus huolella rakennetun brändin voimasta, jossa graafinen suunnittelu ja logo on erittäin huolella mietitty. Ja teksti tekee ihmeitä, katso vaikka copywriter-palvelun sivu.
Monta kanavaa
Voit valita monesta eri kanavasta ja hintaluokasta. Edullisin ja yleisin aloitus on omat nettisivut. Kauppiaalla verkkokauppa. Mahdollisesti videoita ja lisää tehoa myös blogeilla.
Sisältöä voi tuottaa muihinkin kanaviin, kuten YouTube, Instagram, Facebook ja Snapchat. Ja hakukonemarkkinointi on tärkeä, että sinut löydettäisiin.
Tule näkyväksi
Näy ja tule näkyväksi. Värikäs digimarkkinointi saa huomion kiinnittymään. Se minkä vaikutelman haluat tehdä, osan siitä ratkaisee valittu kanava.
Joskus tarvitaan pelkkää tekstiä, yksi lause Twitterissä. Joskus on vaikuttavampaa ylläpitää asiantuntija-blogia. Mietitään yhdessä, mikä sopii sinun kohderyhmällesi, ota yhteyttä.